Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-08, 00:00   #88
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld

Jeg synes det er helt forståelig og greit at man ikke klarer å tenke helt klart etter en slik traumatisk opplevelse. Selvsagt bør vi ha forståelse for det, og gjerne spør litt før det flisespikkes eller reageres negativt. Likevel synes jeg det er rart at du går så fullstendig i selvrettferdig harme, Avelonia. Synes du det er helt uforståelig at noen kan ha blitt overrasket over at du fokuserte på din egen opplevelse både i selve øyeblikket og i begrunnelsen på hvorfor man måtte stoppe? Jeg har ingen problemer med å tro at du hadde medfølelse og ønske om å hjelpe; men samtidig kommer det overhodet ikke frem av innlegget ditt. Da må det være forståelig å misforstå, synes jeg, og dermed også veldig greit at det kom frem slik av vi nå kan lese at du hadde en mer sammensatt reaksjon.

Jeg håper selvsagt at du slipper å plages med dette fremover. Ringte du sykehuset for å høre om de kunne gi noen opplysninger? Jeg vil anta det ikke er lov for dem å gi ut informasjon, men håper du har fått høre mer om hvordan det gikk slik at det blir lettere å bearbeide. Det hørtes fælt ut, får håper for mannens skyld at det så verre ut enn det var.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat