Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-08, 01:09   #98
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Selv om Avelonia kanskje formulerte seg litt dumt, så synes jeg det er liten vits i å komme med kritikk etter den opplevelsen hun hadde. Da hodet er fult av kaos og tanker som det er hos mange etter en sånn opplevelse så kan det være ekstra vanskelig å få det ut skriftlig. Ja jeg reagerte litt selv, men jeg vet at det ikke alltid er lett å formulere seg skriftlig, så jeg ville ikke kommentere det en gang, skader ikke å vise litt mere forståelse enn hva som blir gjort her vel.

Avelonia har hatt en vond opplevelse, ja jeg synes synd på henne, for det er ikke godt å se at andre er skadet hardt. Etter denne opplevelsen så synes jeg ikke hun fortjener å få kritikk på grunn av hvordan hun fortalte om dette.
Hun har jo til og med rettet hovedinnlegget. Så vi bør vel være voksne nok til å slutte å diskutere dette nå.

Jeg er helt enig.
Det er kjempetøft å havne i en slik situasjon, og man trenger på ett eller annet vis å få avreagert. Det var det jeg oppfattet at Avelonia ville med dette innlegget.
Håper du får bearbeidet dette skikkelig, det er viktig.