Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-08, 12:00   #82
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Jeg har språkøre, og kan plukke opp dialekter og nyanser i språket. Jeg mener det henger sammen med musikalitet, for jeg har også godt gehør. Jeg er også god på rettskriving.
Jeg er ganske god på å lage systemer og få hverdagen til å gå rundt. Jeg føler også for å fortelle at jeg har godt fargesyn. For å illustrere akkurat hva jeg mener, drar jeg historien om malingsvalget på huset vårt. Forrige gang vi malte likte jeg absolutt ikke gulfargen naboen hadde valgt. Det rare var at jeg syns den de brukte forrige uke var veldig pen på veggen, og jeg sa til helten at det ikke var den samme fargen, og at denne kunne vi også ta på vår vegg. Jeg påsto den brøt mer i grønt enn i orange, men de sto fast ved at de hadde brukt fargekoden de hadde fått oppgitt forrige gang. De skyldte på vær og vind og dårlig husk. Vel. I går viste det seg at de hadde brukt feil fargekode, den var annerledes enn forrige gang. Hah!