Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 11:17   #304
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Det måtte jo skje til slutt... Jeg liker altså ganske godt å lage kaker, men det er veldig få kaker jeg liker å spise. Det har fungert veldig greit, ettersom det hadde fungert dårlig for garderoben min om jeg skulle spist alle kakene jeg lager.

Men i går laget jeg denne kaken. Vi skal ha familiebursdag for gubben og meg i morgen. Jeg vurderer fortløpende om jeg skal låne kjøleskapplass hos min mor, for her jeg stygt redd for at kaken ikke overlever til selskapet. For en UTROLIG god kake! Jeg har så langt skåret av den "kanten" på den ene langsiden. Den var ikke så fin, så den kunne jeg like godt spise. Nå mener jeg bestemt at kanten på den andre siden heller ikke er så fin. Ikke kortsidene heller, egentlig.

Redd meg, noen.