Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 15:25   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man Adidas på nett?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

:vil vite hvordan:

Hvordan skal jeg legge frem dette...
Ok, jeg er et rotehue. På så mange plan.
Og sommeren i år har vært litt...eh... merkelig i forhold til at jeg er singel, og glad i øl og liker å treffe nye mennesker og slikt. Noen av de nye menneskene jeg har truffet har jeg ingen planer om å treffe igjen, og hjemme hos dem ligger jakkene mine...

Den tredje jakken ligger i en av de beste veskene jeg noen gang har eid. Og jeg finner ikke vesken. Men det lå ingenting annet i vesken enn akkurat den jakken. Jeg skulle bare transportere jakken fra jobb hjem. Og VIPS, så aner jeg ikke hvor de er.

Men jeg har klart å beholde samme telefon i hele sommer da.