Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 09:29   #18
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Ja, dette er jeg for! Husker med gru de fæle bilturene med bestefar... huff..

Og røyking i bil er da minst like distraherende som å snakke i mobil, kanskje til og med mer..? Tenker på at det skal finnes frem, evnt rulles, tennes på.. sukk.. så ei dame som røyka, snakka i mobil og skulle notere samtidig - kan si jeg holdt god avstand til bilen foran ja.

Det er virkelig synd at enkelte røykere ikke klarer å holde seg i noen korte bilturer? Hm.. mora til ei jente i paralellklassen til guttungen har gått gravid 2 ganger så lenge jeg har "kjent dem" og gjett om den dama damper!! Hele tiden, med babyen i magen, i bilen (festa i stol, men stolen står løst).. ungen ble lagt inn med skikkelige pusteproblemer når den var 4-5 uker gamme... er det rart? Noen trenger mer enn forbud desverre.

Vi hadde en slik nabo en gang. Hun gikk med sneipen i munnen hele tiden. Vi gikk gravide samtidig. De fikk ei lita jente. Hun la ikke på seg. Da hun var 2 måneder døde hun i sengen hjemme. Helt forferdelig at en mor kan røyke så mye når hun er gravid. Vi vet jo langt mer om dette nå enn for få år siden.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat