Sv: Bingo! Hvilket forhold har du til det?
Har vært mye på bingo, fikk det vel inn med morsmelka nesten, Min far satt på bingo den kvelden jeg ble født, mitt aller første ord var også bingo, hadde nok hørt det noen ganger ja, med foreldre som spilte en del bingo.
Traff også min mann på bingo og vi ble sammen på bingobussen 
Har spilt lite etter jeg fikk barn, men hadde en liten periode for 10 år siden hvor jeg nesten ble hekta igjen.
I forrige uke så spilte jeg radiobingo, ungene hadde lyst og vi reiste til mine foreldre for å spille sammen med dem, hadde ikke spilt det siden vi bodde hos mine foreldre en periode da vi holdt på med husbygging for 10 år siden.
Da det ble ringt inn på den siste bingoen på 3000 kroner, så gikk jeg på do, min datter sier at jeg får da vente for å høre om det er riktig, det er det nok svarer jeg, og hvis ikke så får du gevinsten hvis jeg vinner, da jeg kom tilbake så satt de jammen å spilte, bingoen hadde vært feil, og det nr jeg hadde sittet igjen med kom, men det var 3 stk da, så det ble bare 1000 kroner på hver, men min datter fikk dem jo siden jeg hadde sakt det.