Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 10:40   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du for røykeforbud i bil med barn i?

Selvsagt er jeg for det, enten det kontrolleres eller ikke. Om EN person slutter å røyke i bilen i frykt for kontroller eller at h*n blir mer opplyst pga. vedtaket og tenker seg mer om, så er iallefall h*ns barn reddet ut av faenskapet.

Jeg synes det burde bli forbudt for gravide å røyke også, de burde bli tvangsinnlagt til røykeavvenning eller noe. Det er få ting jeg blir så provosert av som gravide røykere, skyt meg. Samme med innerøykende foreldre, de må være svært lite intelligente, og de skulle fått en bot som sved i lange tider etterpå!