Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-08, 20:24   #46
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan er du som forelder?

Jeg synes jeg er passe tålmodig (i hvert fall i følge barnas mormor ), men jeg kan vel også fare opp med frustrasjon og kjeft innimellom. Jeg er reflektert i forhold til min egen rolle som mor og oppdrager, og det er kanskje det viktigste for meg personlig-at jeg i det minste gjør et tappert forsøk på å gjøre en grei jobb, til tross for at jeg også føler jeg mislykkes innimellom. Jeg er også nokså tydelig og forutsigbar, i hvert fall har jeg som mål å være det. Jeg er ikke spesielt leken, faktisk synes jeg det er en smule kjedelig å leke, men jeg kan være utforskende sammen med barna. Jeg håper barna oppfatter meg som trygg, kjærlig og tydelig, og som en som klarer å la dem vokse opp til å bli seg selv i aller beste utgave.

Sist redigert av Hasselnøtt : 20-08-08 kl 20:34.
Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat