Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-08, 13:43   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?

Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt så veldig på dette utover at jeg synes de skal kunne klare seg alene ganske tidlig. Altså lære tidlig å vaske, lage mat, betale regninger, kunne med pcen osv. Storesøster er ganske teknisk anlagt allerede, dessuten er hun ekstremt opptatt av biler, så hun kommer nok til å kunne skifte dekk og lignende før hun begynner på ungdomsskolen.
Økonomi er viktig ja. Det å forstå at penger ikke vokser på trær, slik altfor mange ungdommer ser ut til å tro.