Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 11:47   #156
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Absolutt ikke, men det er usaklig å mene at risikoen ikke varierer etter kjøreforhold, føre, fartsgrense osv. Men det er selvfølgelig ikke usaklig å alltid sikre barna i bil, det er akkurat som å pusse tennene. Jeg kan garantere deg at en kveld med slurv ikke fører til hull i tennene, men jeg pusser tennene hver morgen og kveld alikevel. Bilsikring er jo også et element av vane og det å slippe å vurdere situasjonen hver eneste gang, man bare sikrer seg og barna og dett er dett.

Det er INGEN som påstår at risikoen ikke er høyere i en 90-sone, kontra en 30-sone. Halan. Jeg for min del argumenterer for at det er en risiko, selv i lave fartsoner, nettopp fordi man ikke ferdes alene på veien. Jeg bor selv ved en 30-sone, og jeg skal love deg at ikke alle som passerer holder fartsgrensen. Jeg er heller ikke et nervevrak som ser ulykker overalt, men jeg vet at det utenkelige kan inntreffe hvor som helst.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat