Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-08, 17:33   #45
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?

Noe jeg synes er viktig er å lære gutten å håndtere verden. At han kan sette seg i en bil hvor som helst og klare å manøvrere seg frem dit han skal, at en flyplass i Kuala Lumpur ikke byr på større problemer enn flyplassen på Sola. At han klarer å kommunisere med mennesker hvor han nå enn skulle befinne seg, til tross for at han ikke kan språket. Osv.

Økonomi og praktiske ferdigheter synes jeg også er viktig, og er en selvsagt del av oppdragelsen hans. Her i huset er det ingenting unntatt rørleggerarbeid som ikke tas av enten hans far eller hans morfar, og han er ofte med og ser. Så det tror jeg går av seg selv. Hans far er utdannet innen astrofysikk og geologi og sånt, og synes det er ekstremt viktig at guttungen lærer alt om universet, bergarter og diverse. Så det blir vel også stående høyt på listen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat