Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-08, 18:47   #52
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det er litt urimelig å formulere det slik. Det høres ut som om vi synes at f.eks. ungene bør lære seg å lage mat eller skifte tennplugger for at vi skal føle oss som gode foreldre, og ikke for deres egen del. Ville du formulert det på samme måte om noen sa at de synes det er viktig at barna får sunn mat eller blir trygge og glade?

For meg handler det om to forskjellige ting når en snakker om å være "trygg og glad" og ha en ferdighet som handler om prestasjoner. Jeg er "glad i deg" dersom du mestrer a eller, liker b synes jeg ikke om.

Om jeg var en lidenskapelig golfer så ønsket jeg kanskje at barnet mitt skulle spille fra scatch. Likevel synes jeg at det blir galt å utrykke det som noe som er viktig for meg og spesielt om min rolle som forelder. At jeg hadde syntes det var gøy å spille sammen er noe annet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat