Tråd: Sykt vondt
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 12:12   #28
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

Sv: Sykt vondt

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Takk for sympati og trøst, jenter!

Natta gikk forholdsvis greit, faktisk - selv om det ikke har vært så interessant å snu seg i segna siden jeg gikk gravid med Lillebror.

Kjenner meg enda passe mørbanket, og det er en opplevelse å skulle bøye seg ned for å ta på støvler når jeg skal ut... Krøkker meg rundt som ei gammel kjerring.

Men, tror det kommer til å gå greit, det hadde sikkert vært mye vondere om det var en brist i halebeinet. Håper jeg...

Langt skohorn!
Når du setter deg, pass på at du setter deg rett ned på rumpa - selv om det gjør #€%# vondt - da slipper du kanskje å få vondt i ryggen og hoftene.

Vær snill med deg selv!!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat