Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 12:43   #175
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Nei, etter at ElinM opplyste meg litt, så ser jeg faktisk at dette er et godt poeng. Men jeg lurer på om dette er en av de tingene som man ikke helt ser, før man har kommet dit at man må tenke i de baner. Snuppa vår er jo ikke akkurat i stand til å løpe i veien for ryggende bil, riktig ennå.

Ja. De eneste gangene jeg rygger er når jeg skal noe, og må snu for å komme meg ut, eller når jeg kommer hjem fra noe, og må rygge meg til. Da er ungen allerede sikret.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat