Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-08, 10:04   #86
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er veldig opptatt av at barna skal lære seg andre språk, og gjerne engelsk så tidlig som overhodet mulig.

Jeg også! Her dubbes fint lite av tegnefilmer og lignende, alt sees på originalspråket. Dessuten snakker vi litt engelsk hjemme rett og slett fordi hun skal lære seg det. Italiensk også, men det tar vi etterhvert. Hun kan en god haug med engelske ord allerede, så det hjelper jo.
Da jeg var liten kunne omtrent alle ungene i gata ganske mye engelsk allerede da vi begynte på skolen. Jeg er overbevist om at det var mye pga. at vi nesten bare så på Sky Channel. Nå dubbes jo alt, og jeg synes ikke det er særlig positivt.