Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 13:02   #50
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ER hun virkelig så dum som hun virker på TV?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Vil ikke frem i lyset?

Hva gjør hun nå da?

Skriver en bok, og står frem i alle aviser og TV-kanaler, for å forklare sine personlige oppfatninger av venner og uvenner gjenneom mange år?

Er det å holde seg i kulissene?

Jeg har også mmine personlig meninger og oppfatninger om mangt og mange, men en ting er sikkert. De egner seg ikke på trykk!

Jeg tror Eli Hagen i langt større grad kunne gitt oss et bilde av hvordan det har vært å leve med en profilert mann som Carl I. uten disse smålige og surmagede kommentarene.

Det var en dårlig skrevet setning av meg, og jeg mente hvordan hun har vært i alle årene sammen med gubben.

Det folk kommenterer om boka hennes er noen små setninger om hva hun synes om folk - jeg vil tro (uten å ha lest boka) at det står mye annet i den også.

Jeg blir bare så fly forbanna på folk som digger å fråtse og kritisere, og som henger seg på VG, Se og Hør osv - for alle vet jo at det de skriver er kjempesant!!!!