Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-08, 12:53   #96
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hva skal barnet ditt kunne?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Bah. Etter de er 18 skal de jo lære astrofysikk og hjernekirurgi, da bør strykeferdighetene være på plass.

Poenget er at jeg lurte på om flere var bevisste på dette, og hva de i så fall var bevisste på. F.eks når sønnen min skal ta sertifikatet så kommer jeg til å være bevisst på og sjekke at han kan skifte dekk, bruke startkabler, vedlikehold og hva han skal gjøre ved motorstans.

Ja, lær ham for all del det! Jeg står jo ved siden av bilen min og blafrer med øyenvippene til noen med sånne som deg som mor stopper for å hjelpe meg.