Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-08, 21:46   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aaaarrggghhh. GPS i Nordmarka!

Jepp. Nå har Gemalen, i anledning morgendagens tur i Nordmarka, kjøpt et GPS program med fullt kart over marka til den der helvetes maskinen!

Det er de ingen ved sine fulle fem som drar på sykkeltur til et kjent sted i Nordmarka i Oslo og har med seg GPS'en????? Vi skal sykle med en haug folk vi aldri har møtt før samt et par vi kjenner, og han kommer til å fremstille seg selv som en komplett idiot. Intet mindre.

Som om jeg ikke fikk nok av gnålet fra makkverket av en maskin de to ukene vi var i Spania i sommer. Det var virkelig hakket før jeg pælma hele greia ut av vinduet på motorveien!
Og nå i Nordmarka .

GPS i Nordmarka. Den raser rett inn på topp-10-hat-listen min sammen med det oppblåsbare boblebadet til hagen.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat