Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-08, 19:19   #15
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.879
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: En ok bok av Anne Cath Vestly

Jeg likte Guro-bøkene da jeg var liten. Har ikke hentet dem fram for verken ungene mine eller elevene. -Synes Vestly er litt kjedelig å høytlese, og har ikke klart å lese med innlevelse og energi når jeg tilfeldigvis har dumpet inn i Lillebror og Knerten mm. i vikarklasser.

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Siden Aminta nevnte en Lindgren-bok, så gjør jeg det også. Brødrene Løvehjerte, og Mio min Mio. Disse leste vi i andre klasse, og alle ble oppslukt. Kan også følges opp med film.

Jeg prøvde meg på Brødrene Løvehjerte i 3. klasse en gang, men et par av elevene ble veldig redde, og grudde seg til høytlesingen. Har senere lagt den på et litt høyere trinn. I vår leste jeg Rasmus på loffen for 3. klassen min. Det var helt perfekt. Rampete Robin-bøkene var også en hit i klassen min. I parallellklassen leste de Ronja Røverdatter, og det fungerte også fint.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat