Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-08, 21:32   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uvelkomment besøk

Jeg liker ikke typiske pusenavn. Har hatt en Eyolf og en Kissa tidligere også.

Anywho. Gråpusen lusker fremdeles rundt dørene. Og han blir tøffere og tøffere for hver dag som går. I dag kom han faktisk helt inn på kjøkkenet mens vi satt og spiste middag sammen med Krystallklartfamilien. Jeg satte meg på huk ved kjøkkenbenken her en dag, mens han sto like utenfor ytterdøren (vi har yttergangen like utenfor kjøkkenet) og tittet på meg. Jeg prøvde å lokke litt på ham, men han turte ikke å komme. Men han satt der og tittet veldig nysgjerrig på meg, og så ut som om han hadde litt lyst til å komme inn.

Katten er i grunnen veldig fin, mørk grå og hvit pels, og har en veldig pent ansikt. Det ser ut som om han og lille Stian er venner, for Stian er aldri langt unna når Gråpus kommer. (Ja, vi har "døpt" ham det i mangel på et bedre navn. ) Det er nesten så jeg vurderer å adoptere ham. Men da skifter han navn til Roger.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat