Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-08, 21:35   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville dere gjort?

Ja, ring familievernkontoret og ta en samtale der, de vil nok hjelpe deg til å sortere tankene dine.

Jeg synes ikke at det biologiske prinsipp skal gå foran alt, og jeg tror at barn klarer seg fint uten den ene forelderen. Det finnes som oftest nok av mennesker som kan dekke barnas behov for omsorgsgiver og mannlige og kvinnelige forbilder i en oppvekst.

Og om jeg skal synse noe om denne situasjonen ut i fra den informasjonen som er gitt her, så tenker jeg at dersom forholdet er så problematisk at en tror en kan få til besøksforbud, og det er vold inne i bildet, så ville jeg gjort så godt jeg kunne for å skjerme meg selv og ungene de første årene hvertfall og så sett hvordan det utviklet seg videre. Det er tøft å få barn, enda tøffere å få tvillinger, og beintøft å leve i konflikt med et kontrollerende og voldelig menneske. Å kombinere disse kan jeg ikke tenke meg blir noe lettere akkurat.