Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 14:45   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Traileren til HP (Order of the Phoenix) er sluppet!

Jeg gru-gleder meg, fordi jeg ble en smule skuffet over den forrige filmen i forhold til boka. De tre første filmene fulgte bøkene så bra, men denne tok jo helt andre vendinger, snudde om på historier og utelot alt for mye. Tror nok denne neste filmen, der boka jo er ENDA tykkere (det er jo den tykkeste boka i serien!) kommer til å måtte utelate forferdelig mye, så jeg vet ikke helt om jeg gleder meg så mye ...

Jo, jeg gjør det. Men jeg gleder meg mest til film nr. 6. Den må vel få 15-årsgrense? Der er det jo bla. levende råtne lik osv.