Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-06, 14:53   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei for all del, da hadde det blitt skikkelig kjedelig for de som ikke har lest bøkene, tror jeg. Men jeg syntes de utelot forferdelig mye relevant, og jeg ble litt satt ut i begynnelsen da vi fikk se hvem som skjøt opp det tegnet på himmelen, det fikk vi jo ikke vite før i slutten av boka, og Harry var jo mistenkt lenge, eller husker jeg feil nå? Og hva med historien om Hagrids barndom? Var det ikke endel om det i firern? De må iallefall flette inn alt dette i den femte filmen siden den boka jo handlet MYE om Hagrid og fortiden hans.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Alt for kort trailer!

Det er jo ikke en trailer da, men en teaser. Desverre.