Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-08, 23:09   #18
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruket

Jeg har vel tendens til å sitte for mye i perioder ja. Men nå er det ikke så ille, ikke på kveldstid i hvert fall. Da blir det ofte en time eller så. Men kaster vekk noe studietid på forum og sufring ja.

Det som hjelper mest er å ha dataen avslått. Helt avslått. Da er det flere minutter mellom meg og internett, og da blir det ofte mindre aktuelt.

Og jeg skjønner ønske om å begrense seg. Det handler ikke om å gjøre noe fornuftig, som i kjedelig, altså. Men bare å gjøre ting sånn som lese en artikkel man har lagt i bokmerkene for lenge siden, se en film, lese en bok, skrive et brev, ta en telefon til noen man ikke har snakket med på lenge. Masse ting som er koselige, hvor internett gjerne kan komme i veien.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat