Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-08, 23:16   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Dette ble nesten litt komisk...jeg har gått rundt og tenkt på akkurat det samme et døgns tid. At jeg iallefall ikke kommer til å komme i "FP-himmelen".

Jeg liker FP godt, men samtidig er det faktisk et forum som gir meg dårlig samvittighet, og da mest ovenfor mine barn - og min rolle som mor.

Men jeg tenker også at det da er litt mitt eget problem. Det er jeg som tar det til meg, og føler at jeg ikke strekker til når jeg blant annet kjefter på barna, glemmer olje i barnegrøten, gir de TORO mat forholdsvis ofte og kanskje er bare måteholden interessert i politikk.

Jeg har tenkt litt at dette er et forum for folk med høy utdannelse og mye kunnskap. Og at takhøyden her er stor, noe som i og for seg er bra. Men det med stor takhøyde føles kanskje best for de som er "tryggest" på dette forumet og? Det er jo mange som kjenner hverandre her, både fra nett og virkelighet. Og mange tolker og forstår hverandre på spesielle måter.

Jeg har nettopp avsluttet ett "forumforhold" nå nylig.. men jeg er ikke klar til å avslutte det jeg har med FP, enda Jeg lærer jo mye her også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat