Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 00:34   #4
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sms-spalter i lokalavisa

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Tror vi har samme avis Jessica, og det er ille! (Rektor'n, BB og røkla ikke sant?). Kan ikke for mitt bare liv forstå hvorfor avisen vil ha denne spalten, når det som kommer, nesten uten unntak, er søppel... Den vanlige leserinnleggspalten, er derimot veldig bra!

Rektor'n er definitivt en av dem ja. Jeg blir litt skeptisk til folk, kjenner jeg. Jeg lurer på hva de egentlig tenker. Fylket jeg bor i har en del misunnelse, fordømmelse av andre osv. blant innbyggerne. Jeg eier ikke noen av disse egenskapene og blir ganske forarget når folk fordømmer og deres misunnelse kommer til syne.... Det er lavmål og det er trist. Jeg vil ha romslighet og toleranse. Ikke minst at man "hjelper opp" de som ligger nede istedet for å "sparke" de enda lenger ned...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat