Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 09:21   #149
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg blir litt matt av at må ha førstehåndserfaring med ting for å kunne uttale seg. Må man ha hatt barnevernet på døra for å kunne uttale seg om barnevern? Må man ha vært heroinmisbruker for å kunne snakke om rusmisbrukere?

Jeg haddde ganske klare meninger om oppdragelse av litt større barn (som feks det barnet jeg har nå) da jeg hadde spedbarn, og det har faktisk ikke blitt så mange kameler. Å ha en klar ideologi og en mening rundt hvordan små mennesker skal behandles er ikke noe man nødvendigvis trenger å gå på akkord med. Det er ikke nødvendigvis en automatisk sammenheng mellom å ha en idé på forhånd og MÅTTE forkaste den når virkeligheten kicker inn. Selv om enkelte damer på NM påsto at bare jeg fikk et litt større barn, så MÅTTE jeg begynne å knipse, og servere pølser og Toro. Men det har gått veldig greit å holde seg til ideen om sunn mat og voldsfrihet, gitt.

Jeg vet ikke, men sånne tråder gir meg intens lyst til å si "Jeg er flink, deal med det". Så får jeg heller stå for at jeg ikke har trent på ukesvis. Var det i Jante vi bodde?