Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 13:01   #211
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg tror ofte jeg er sikker på min foreldrerolle.. men så blir jeg usikker noen ganger, når jeg leser og hører om alt det alle andre får til/prioriterer/gjør.

Men jeg tror som sagt det har noe med min personlighet og person å gjøre. Jeg føler at barn tapper meg mer for krefter enn det gir meg energi. Men noen er tydeligvis ganske motsatt her inne.

Dette tror jeg er helt normalt. Avhengig av personlighet blir vel alle vel usikre på seg sjøl av og til, uansett om man har den grunnleggende sikkerheten på plass. Og jeg er også en som føler at ungene tapper meg mer enn de gir meg energi i perioder. Jeg føler likevel i bunn og grunn at jeg er ei god mor - med fortsatt utviklingspotensiale.