Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 13:07   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Å være sikker på sin rolle, enten det er sin foreldrerolle, sin rolle på jobben, sin rolle som kvinne eller mann eller helt andre roller, er noe som for ganske mange kan ta ganske lang tid å bli. Og usikkerhet i forhold til dette tror jeg veldig ofte ligger bak det som av andre kan oppfattes som nærtagenhet og overfølsomhet. Det hjelper også veldig sjelden å få slik mulig usikkerhet påpekt av andre, det fører gjerne bare til mer usikkerhet og aggressivitet, noe som ikke akkurat øker sjansen for en nyttig dialog.

Jeg føler at det veldig ofte (sammenlignet med andre steder og andre sammenhenger) skjer på FP at noen tør å la seg utfordre og åpne seg for andre mulige måter å se ting på, og det er en av de tingene jeg setter veldig stor pris på her. At det ikke alltid, og kanskje ikke engang vanligvis, er slik, er ikke noe noen burde se på som noe negativt, synes jeg - det er såpass sjelden at det skjer i det hele tatt, sånn ellers i verden.