Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 15:45   #9
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Abort grunnet tvillinger?

Som mor til tvillinger blir jeg både opprørt og lei meg av dette innlegget. Vi studerte begge to når vi ble gravid første gang, og hadde aldri trodd vi skulle få to på en gang. Vi var unge (19 og 20 år), leide leilighet på 50 kv, ingen hadde jobb og alt ble kaos da vi fikk vite at vi gikk fra 2 til 4. Med alt det førte med seg. Men aldrialdrialdrialdri om jeg kan forestille meg å ha tatt abort på et sånt grunnlag og så prøvd igjen for å få riktig antall barn.

Jeg skjønner mange grunner for abort, men dette var nitrist lesning, kjenner klumpen i halsen bare ved å tenke på det.

Sitat:

Så utsagn som:"ufattelig heldig å produsere 2 barn på en gang" tror jeg stort sett kommer fra de som ikke har vært i situasjonen selv.

Det er ufattelig sjeldent jeg hører folk som angrer på at de fikk to barn, at hun i det hele tatt kan uttale seg før hun har vært i situasjonen... Jeg synse jeg er GRISEHELDIG som har tvillinger, og det synes de fleste jeg kjenner med tvillinger også.

Er dette i det hele tatt en reell person, eller er det et forumtroll?
Uff, får sikkert pes for å være så lite diplomatisk, men dette traff mellomgulvet mitt altså

-02
-06
Lilith er ikke aktiv