Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 15:44   #9
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Det eneste som har irritert meg her inne er rødprikkere. I løpet av hele min tid på NM, LK, her inne og diverse andre fora med prikkesystem så tror jeg aldri at jeg har prikket noen negativt. Jeg klarer ikke ta det med fatning, men blir ufattelig provosert. Folk oppfatter jo forumspråk forskjellig, og rødprikker blir for meg en ekkel snikete måte å kunne gi noen et stikk under bordet på.

Det blir som når jeg spiller spill med mannen. Jeg synes det er koselig å spille med ham og som regel bare diller jeg rundt på brettet for meg selv, men han er mer aggressiv og når han angriper meg, så går jeg fra trivelig blomstersniffende hippie-spiller til rablende gal hevndemon. Siden jeg er et voksent og anstendig menneske så har jeg unnlatt å prikke tilbake og prøvd å se forbi dem for å se om prikkerne egentlig er hyggelige mennesker, i stedet for å legge dem på ignorer-listen min for evig og alltid.

Men ja, det er faktisk det eneste som irriterer meg her inne. Rett og slett fordi jeg har lyst til å bli skikkkelig skikkelig barnslig og hevngjerrig når jeg mottar en, mens jeg egentlig er for hyggelig og voksen til å gjøre det.

Så det så.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat