Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 18:07   #246
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

[quote=Honeybunny;1153633

Hvis det svir litt i samvittigheten av å lese tråder på FP, bør man iallefall sette ting i prioriteringsrekkefølge.
Man må skille mellom trender på et forum og nasjonale retningslinjer. Å sammenligne OM og mineralsminke, med trafikk-sikkerhet og kostspørsmål, blir som å sammenligne epler og kanari. Helt feil![/quote]

For meg handle ikkje dette om OM eller mineralsminke. Det er jo mote og sminkestæsj. Eg trur ikkje det er dei trådane medlemmer her inne av og til føle seg litt mindreverdige av. Mindreverdigheitskomplekset mitt kjem dansande i det eg ikkje ane kva Holle er for noko, men heldigvis lar eg det riste av meg og tenke at eg heller ikkje treng vite kva det er.

Forøvrig har eg lyst å berømme Vimsen som tar denne diskusjonen. Alle forum har godt av å få røska opp i forumsjargongen sin, også vårt. FP-bruken min personlig handle om å sjå dei eg har relasjonar til og følge med på korleis dei har det. Likevel har eg altså ergra meg på eit vis over alle høg hest/korrektheit-diskusjonane.