Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 20:31   #58
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.923
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort grunnet tvillinger?

Som jeg har skrevet tidligere synes jeg heller ikke noe om grunnen til at hun tok abort. Men jeg vet også at mange ikke synes noe om at jeg vet at jeg kommer til å ta abort hvis jeg skulle bli gravid igjen. Vi bruker selvfølgelig prevensjon, men om det skulle skje så VET jeg at jeg ikke fikser flere barn (Følelsesmessig). Jeg vet at jeg kommer til å ta abort. Og er det egentlig noe bedre? Vi er oppegående mennesker som økonomisk og på alle andre måter hadde klart å få et barn til. Men vi vil ikke ha fler, uansett. Det største forskjellen er jo selvfølgelig at vi på ingen måte prøver å bli gravide.

Anne C er ikke aktiv