Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 20:38   #294
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Dette er vel noe av det som gjør at takhøyden er for lav for dem som er ny, desverre . Synes man som ny også kan ytre seg negativt evt positivt uten at de blir halshugget.

Tja, jeg vet ikke, jeg. Det er ikke ansett for spesielt taktisk lurt å kritisere et miljø man akkurat har trådt inn i sånn generelt, verken på nett og i RL.

Jeg tror de fleste ville blitt sett rart på (eller rett og slett sablet ned) om man hadde begynt første uka i den nye jobben med å fortelle alle hva som var feil med den nye arbeidsplassen, for eksempel.

Jeg sier ikke at det ikke er lov til å kritisere eller at det ikke kan være sunt å høre synspunkter fra dem som ser miljøet med ferske øyne. Det jeg sier er at det neppe er typisk for FP at kritikk ofte godtas lettere fra folk man kjenner enn folk man aldri har møtt før.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat