Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 21:40   #79
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dere som syns det er så fælt at folk irriterer seg over skrivefeil - har dere fått med dere at FP ble startet av noen som er litt i overkant opptatt av tegnsetting og sånt? Ja? Det er jo til og med et eget underforum for slikt. Der er det mye å lære, for eksempel at det bør være mellomrom før smiletryner. Slik:

Hm, vet ikke helt om jeg er med på den knegginga. Jeg passer meg ifallfall veldig for å vitse hvis folk bommer litt med skrivinga*. Synes ikke det er spesielt snilt gjort rett og slett. Jeg er for at man sier det man mener, men å le av folk fordi de har glemt et komma..? Man vet jo ikke om denne personen sliter med dysleksi e.l. Tror at slikt, for noen, kan virke veldig sårende. Det var en av de tingene jeg først merket meg her på FP faktisk. Fikk det ikke helt til å stemme: mange bra og velformulerte innlegg- alt tydet på oppegående personer, men samtidig var en stakkar som glemte komma fritt vilt
Nettopp det faktum at det finnes et underforum for slike ting tilsier vel at det er der en bør holde på med flisespikkinga. Tror at dette kan stoppe en del fra å tørre å si sin mening ( *Kaster litt stein i glasshus her, fleipet litt med en bruker som skrev kule mus her om dagen, har angret litt på det i ettertid faktisk )
( Det går unna når jeg skriver innlegg her, godt mulig at jeg også har glemt noen tegn i farten)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat