Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 21:47   #327
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Storesøster her i huset har sortert tøy siden hun var 5. Hun er mye flinkere enn faren.

Mitt inntrykk av populasjonen på FP er at den består av mange oppegående, reflekterte mennesker, hvorav mange har spesielle interesser og høy kompetanse på det ene eller andre området. Som i RL har jeg (omsider) lært meg å ikke føle meg underlegen fordi "alle andre" baker brød selv, får med seg alt som spilles på teateret, arrangerer selskaper annenhver helg, har gullende rene og trendye hjem, trener fire ganger i uka, følger opp ungene i ett og alt, reiser på romantiske langhelger med mannen flere ganger i året, har overskudd til opptil flere hobbyer og i tillegg lever og ånder for jobben - fordi jeg en dag våknet opp og innså at det ikke er samme personen som klarer/rekker/orker alle disse tingene - det er summen av min omgangskrets. Sånn har jeg liksom bare gått ut i fra at det er her også. Mange er PK om man skal kalle det det, på ett og annet, men de færreste er perfekte på alle området. Og så er det vel gjerne sånn, både i RL og på FP, at folk helst forteller om det de får til, om det de brenner for og om det de strekker seg etter. Det er sånt jeg blir inspirert av - det er sånt som får meg til å lage middag fra bunnen av litt oftere enn før, bruke handlenett og droppe plastposen, f.eks. Ingen ville vel startet en varm tråd der de forherliget Toro, men det betyr neppe at ingen her tyr til en toropose en og annen gang.

Og skulle det være noen her som faktisk er som summen av alle kjepphester og gode ambisjoner så bøyer jeg meg i støvet.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat