Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 22:42   #347
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Medlemmene her er nok godt over gjennomsnittlig PK, ja. Jeg gjør så godt jeg kan og føler meg stort sett bra nok, men ligger nok etter en del andre her når det gjelder f.eks. matlaging og tålmodighet med ungene. Når jeg snakker med enkelte venninner og særlig andre bekjente tør jeg nesten ikke å snakke om mitt syn på f.eks. bilsikring og kosthold/sukker i frykt for å støte noen eller virke som en besserwisser. Jeg har inntrykk av at mange ellers svært så oppegående foreldre ikke helt har giddet å innhente nok informasjon, og derfor følger den berømte magefølelsen kombinert med "kjerringråd" fra mødre og bestemødre. Veldig pussig, egentlig, at mennesker som ellers er nysgjerrige, opplyste og intelligente ikke er fullt så interessert i ny kunnskap (og anvendelse av den) når det dreier seg om sine egne barn. Lurer litt på om de ikke vet bedre, eller om de bare .

Var egentlig litt lei av denne tråden nå, men Hallo?? At man kan bli litt fed up av å høre på messende Momzillas ( ja, det er vel bare å kalle en spade for en spade...) av og til, betyr vel ikke at man ikke er interessert ny kunnskap som kan være til hjelp for egne barn? Jeg gjør det jeg mener er best for mine barn , så får andre gjøre som de mener er best. Synes du drar ting litt langt her, jeg: oppgitt

rine er ikke aktiv   Svar med sitat