Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 22:50   #350
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Var egentlig litt lei av denne tråden nå, men Hallo?? At man kan bli litt fed up av å høre på messende Momzillas ( ja, det er vel bare å kalle en spade for en spade...) av og til, betyr vel ikke at man ikke er interessert ny kunnskap som kan være til hjelp for egne barn? Jeg gjør det jeg mener er best for mine barn , så får andre gjøre som de mener er best. Synes du drar ting litt langt her, jeg: oppgitt

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Du synes det er bra at det opplyses om nye og/eller bra ting, men kun i en dose som passer den enkelte? Det er jo bare å lese de trådene man gidder, og la være om man føler at man vet nok?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat