Sv: Politisk korrekt FP?
Opprinnelig lagt inn av Pida, her.
Jeg innrømmer det gjerne: Jeg liker at FP kryr av flinkiser som skriver godt, har høy utdannelse, er samfunnsengasjerte, reflekterte, sosialt intelligente, selvransakende, og ja, politisk korrekte. Alt er relativt, selvsagt, men det da ikke slik at forumet f.eks. bærer preg av folk som klager over høye bensinpriser, lave straffer, for mange innvandrere, miljøavgifter, osv.
Det er vel fortsatt slik at like barn leker best..?! 
Denne er jeg helt enig i. Så selv om jeg noen ganger kan føle at jeg ikke strekker til når jeg er her inne, så ville jeg ikke hatt det på noen annen måte. Jeg får noe her inne som jeg ofte føler jeg savner IRL. Jeg er en av få høyere utdannede i min vennegjeng, og jeg er nok mer engasjert i saker og ting enn mange av mine venner. Jeg savner gode diskusjoner der jeg føler at jeg får tilført noe, der jeg kan tenke; -Ah, slik har jeg ikke sett på det før, eller; -Å, det visste jeg ikke. Det høres sikkert fryktelig klysete ut, men jeg føler sjeldent at å snakke med mine venner gir meg økt kunnskap om noe, det går heller andre veien. Slik er det ikke her. Her får jeg tilført masse kunnskap, og mange innlegg får meg til å tenke. Ja, som jeg sa før, jeg føler jeg utvikler meg av å være her.