Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Opprinnelig lagt inn av Thula, her.
Det eneste som har irritert meg her inne er rødprikkere.
Hæ? Skriver man noe dumt, så skriver man noe dumt, og da blir det rødprikk. Hvis noe provoserer meg, så prikker jeg rødt. På NM rødprikket jeg flere ganger om dagen, her prikker jeg kanskje kanskje en gang i uken. Så jeg irriterer meg en god del mindre her. Syt over rødprikker, hevnprikking eller de grønne som egentlig skulle vært røde, dvs innholdet er rødt, men prikken er grønn, fordi brukeren mener å inneha zen, føle seg for god til å fyre av et tyttebær eller noe. De prikkene irriterer meg grenseløst. Er du sur, stå for det og send en rød! I can take it, bring it on! 
Opprinnelig lagt inn av P.K., her.
Er det skikkelig ille skriver jeg noen sarkastiske innlegg som jeg (nesten) aldri poster, og så får jeg ut mye innestengt frustrasjon.
Går det an å la være å poste sarkastiske innlegg? :forvirret: Det ante jeg ikke.
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Jeg passer meg ifallfall veldig for å vitse hvis folk bommer litt med skrivinga*. (...) Man vet jo ikke om denne personen sliter med dysleksi e.l. )
Vi har flere brukere som er dyslektiske, også flere du aldri skulle tro var det, og samtlige jeg vet om har rapportert at de setter pris på et forum med høy språkbevissthet og lav språklig sjuskefaktor. Fordi det for en dyslektiker er mye lettere å lese et korrekt språk med korrekt tegnsetting, og de aller fleste ordentlige dyslektikere jeg har snakket med eller hørt innspill fra setter pris på hjelp og innspill. Språklige sjusker og slurvere, derimot, de blir sure. Som de sier på SM: Kan ikke oxo jei skirve åssen jei vill kansje?