Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 08:59   #441
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det som derimot frustrerer meg voldsomt, er denne uviljen mange har til å faktisk prøve å se miljøet til FP på avstand og innrømme at, jo, av og til er det ikke hyggelig å være her for nybegynnere. Og av og til er det en bitchet stemmning her (sorry alle menn! Kom gjerne med egene forslag til ord her, eller kan bitchet stemmning også innkludere menn?). For meg er det en personlig historie bak det, men jeg opplever det som trist, frustrerende og leit at folk ikke er villig til å innrømme feilene, eller enda verre rett og slett ikke se dem. Dette har for meg med de egenskapene jeg setter høyest hos personer, at de er autentiske og at de kjenner seg selv på godt og vondt.

Nå har jeg tenkt meg godt om, og jeg har kommet frem til at jeg ikke helt skjønner hva du mener. Eller, jeg leser jo hva du skriver, men jeg kan ikke huske å ha fått med meg at man ikke vil se at nybegynnere kan tenkes ikke å like seg her. Slik jeg husker det er det mange som skjønner at det kan være fælt for nybegynnere med tonen her inne, det er heller viljen til å endre på det som ikke er til stede.
Nå vil du sikkert (og kanskje med rette) si at dette er vel så ille at man ser det og ikke gjør noe med det, men jeg syns i alle fall at det er to ulike aspekter.