Sv: Politisk korrekt FP?
Opprinnelig lagt inn av torsk, her.
Jeg syns du tillegger Majsa ganske så mye som det ikke er grunnlag for i det hun har skrevet. Du sier du oppfatter det slik og slik, men jeg syns ikke oppfatningene dine har mye rot i virkeligheten.
Jeg oppfattet rine som irritert på Majsa ut fra det Majsa skrev, plusset på en masse erfaring og irritasjon fra det virkelige liv som ikke hadde noe med Majsa å gjøre. Jeg kjente meg ihvertfall igjen i forhold til dette med å tolke innlegg annerledes hvis man har noen relaterte og sterke erfaringer på området. Likevel synes jeg det burde gå an å se at Majsa skrev tydelig at det siste var tanker hun holdt for seg selv, bortsett fra her inne.
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Like a true what??? NM har jeg vel knap vært inne på hvis det var det du mente? Spoken like en person som har troen på sine medmennesker og ikke liker å se ned på dem for å ta andre valg enn det jeg ville gjort tror jeg heller vi sier..
Jeg synes det er arrogant av deg å gå ut fra at alle vet det samme som deg.
Forøvrig er jeg sjokert over å oppdage at jeg for andre gang er delvis enig med safran, jeg tror de fleste ser at nykommere kan føle det litt stusselig her. Men jeg synes også at en del tråder om dette har endret litt på nykommervelkomsten. Det er en liten økning i antall svar på introduksjonstråder, og jeg har notert meg at der spede nykommere deltar i diskusjonen får de som regel respons også på mer ufarlige innlegg. At de må tåle at heite potet-innlegg får svar er fremdeles som før.
At FP-brukerne mangler selvinnsikt på å være PK synes jeg blir umulig å debattere ut fra denne tråden ihvertfall, for vi er jo ikke enige om hva PK faktisk innebærer?
|