Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart
Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.
Klart han gjør. Jeg roet meg ned og hørte på hva han sa. Mye av det han sier er jeg fullstendig enig i. F.eks at barn som regel må introduseres for en matvare mange ganger før det liker det. Min erfaring er at er man konsekvent nok så spiser de fisk. 
Jeg blir imidlertid irritert av hans vendetta mot brunosten, men det er nok fordi jeg elsker brunost selv. Dessuten er jeg generelt imot hans filosofi og kostholdsråd. Personlig sverger jeg til kosthold ala Grete Roede, hvor man bruker normal norsk mat og med måtehold. Jeg antar det har litt med kulturkollisjon å gjøre for min del.
Det hadde nok hjulpet hadde han ikke vært sånn en klovn. 
Jeg heller nok også mot et GR kosthold. Dog har jeg kutta ned litt på P`ene for min egen del. Fordi jeg kjenner det fungerer litt på min mage.
Jeg prøver å ha et avslappet forhold til Hannah og matspising, men noen ganger blir jeg jo frustrert over at hun ikke liker/ikke vil ha etc. Det er kanskje mest fordi jeg ser at hun faktisk trenger å få i seg noe, sånn at hun får et stabilt blodsukker og blir i godt humør.
Men jeg er nok også ganske sikker på at det er litt vel mye søtt i barns kosthold. Men jeg tenker at litt søtt gjennom mat tåler de. Så lenge man kutter ut/ned på snop og kaker etc.