Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
La meg først få presisere at det er..skal vi kalle det små uregelmessigheter? knyttet opp mot tekstene som får fram visse negative følelser, ikke brukeren i seg selv. Jeg kjenner knapt brukerne her, jeg kjenner bare noen få av de sidene som de selv velger å eksponere her på forumet/nettet. Jeg velger også å ta for meg fora generelt, da jeg er for ny på Foreldreportalene til å kunne skille brukernes særegenheter her.
Jeg har ikke anledning til å lese hele tråden, så noe er muligens nevnt tidligere.
Språkslurv - om det er stavefeil, grammatikk som ikke henger i hop, feil bruk av ord, dialekt eller annen dritt som går under språkblasfemi spiller mindre rolle. En tilfeldig feil gjør ingenting, - gudene skal vite at jeg blingser på meg en masse feil selv for tida - men er det gjennomgående gidder jeg ikke å lese det.
Sentimentalt og svulstig - Av og til hopper jeg over, av og til analyserer jeg på samme måte som vi analyserte dikt fra barokken. Det kommer litt an på humøret.
Syt over bagateller -Særlig når det samme sytet over den samme årsaken utvikler seg til en neverending story. For ordens skyld, det er jeg som definerer hva som er bagateller og hva som ikke er det.
Linkler til artikler uten videre kommentar - Mulig du finner et gråtefjes under linken, (ja, for de er som regel ofseleg tragiske disse linkene) men bortsett fra det er det ingen replikk som formidler noe i retning av en mening fra trådstarteren.
Og der flyr tida fra meg, jeg har en avatle om ikke altfor lenge. Mulig jeg kommer tilbake til denne hvis det går an å redigere.
|