Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 09:35   #454
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har sett et par litt vel røffe velkomster for nye brukere, som jeg gjerne skulle sett at vi kunne unngått, hvor folk har fått unngjelde for en viss gjengmentalitet. Ofte er det dog ikke.

Samtidig nekter jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke rutinemessig er på introduksjonsforumet og tar alle imot, eller har en alle-må-få-svar-politikk. Det er noe med innholdsfokuset her på FP, jeg synes prinsipielt at det er en fin ting at man stort sett må gi noe for å få noe her. Det er ikke noe jeg synes bør ofres for at folk skal få en mykere start her.

For ordens skyld, Tinetoff, jeg mente ikke at du måtte hverken ile til introduksjonsforumet eller svare alle. Jeg synes det var bra at vi har det litt høyere i bevisstheten, slik at ikke det er nærmest det motsatte som skjer. Eller var du uenig i at det er greit å delta i en intro-tråd innimellom, eller gi en respons til noen som forsøker å hive seg med på en grei, men ikke oppsiktsvekkende, måte?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat