Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 09:46   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er meningen med livet?

Det varierer. :blunk:

Noen dager kan meningen med livet være en stille morgen for seg selv, med kaffekoppen og avisa i fred. Sitte og tenke for seg selv og kjenne at alt faller på plass til slutt. Å føle at en betyr noe for noen, at ens eksistens gjør at andre mennesker har det bra.

Andre dager kan det være et snørrfylt kyss fra barna, et kjærlig blikk fra mannen eller en kommentar fra en venn.

Jeg jobber mye med å tenke positivt, fordi jeg tror positive tanker gir positive resultater. Jeg har fått kjenne på hva et tungsinn kan gjøre med tilværelsen og jobber målbevisst og ofte med å ikke la det få overtak.

Nå høres jeg kanskje helt nyfrelst ut, men jeg har lært endel om meg selv og mine nærmeste i livskrisen vi sto i.