Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?
Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.
Hva vet man egentlig om andres egenskaper på bakgrunn av hva de skriver på FP? Ganske lite, vil jeg tro.
Nei. Jeg vil si at man finner ut ganske mye. Selvfølgelig ikke fra ett innlegg, men fra flere. Og ikke fra hvordan de skriver, men fra hvordan de reagerer på andres innlegg. Legger folk seg flate når de blir rettet på? Drar de med seg nag fra tråd til tråd? Er de snille og greie i tråden, men rødprikker så det lyner? Klarer de å le like godt når de blir vitset med som når de selv vitser med andre? Refererer de alltid til en eller annen FP "guru"?
Men om man lærer noe om hvordan andre skriver de sikrer barna sine, har det med ektemannen sin, hvordan de lager mat, nei der er jeg helt enig med det. Så kanskje vi er enige alikevel? 
Jeg irriterer meg mest over det jeg oppfatter som dobbeltmoral. Andre må tåle en støyt, men når jeg får ørt-og-førti i mot meg i en tråd ja da må jeg bare sutre litt. Andre som sutrer over rødprikker er patetiske, men når jeg får en er det blodig urettferdig. Jeg irriterer meg over akkurat det samme i RL.