Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-08, 11:10   #475
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Jeg synes dog at "vi" (som i FP) er det, jeg da.

Jeg må bare kommentere denne for dette er jo akkurat det jeg reagerer på. Jeg tenker at vi som faktisk er etablert på FP faktisk ikke har snøring på hvordan det oppleves å være nykommer, og at vi derfor må høre på hvordan de som er nykommere opplever det. (Eller hvem som helst. Hvis folk forteller om sine subjektive opplevelser så kan man ikke omdefinere opplevelsene deres uansett hva man synes.)

Men for all del, man trenger ikke å forandre seg for å tekkes andre. Man må kunne gjøre akkurat hva man vil med den informasjonen man får.