Sv: Politisk korrekt FP?
Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.
Ja, de fleste av oss er pådrivere på ulike fronter, men så har du noen som er like engasjert overalt. Det er der Mim kommer inn, og sikkert flere med henne.
Det kan kanskje virke som jeg har lave tanker om meg selv i måten jeg skriver innlegget mitt, men det har jeg altså ikke. Jeg bare beundrer enkelte som klarer alt til enhver tid. Satt litt på spissen altså.
Godt å høre. Jeg kjenner bare at jeg er litt lei av at forumet blir definert ut i fra enkeltpersoner. Enda så mye jeg setter pris på Mim, respekterer henne og lar meg imponeres av ferdighetene hennes på ulike områder, så er faktisk ikke hun prototypen på en FP-bruker. Det er det jeg synes er så flott her inne, vi er nok mer forskjellig enn det en ny bruker kan få inntrykk av ved første øyekast. Det jeg vil si at er felles er ønsket om et sted som preges av konstruktive diskusjoner som ikke er på "Enhver-mor-vet-best-nivå" og "Kaller du meg en dårlig mor!?", høyde under taket (lite moderering), og ønsket om litt aktiv holdning til å forsøke å gjøre seg forstått skriftlig. Politisk befinner vi oss på forskjellige planeter, og det er mye uenighet i diskusjoner. Vi har shoppetråder hvor forbruk blir fokus og vi har shoppestopptråder som er preget av bekymring for miljøet. Vi har folk som knapt har samsovet og som synes barn bør lære seg til å sovne alene prinsipielt, og vi har svorne AP-tilhengere. Grunnplattformen vi har eksluderer nok automatisk en del mennesker, men vi har allikevel en bredde som gjør at jeg er komfortabel med å være her. Hadde vi vært et blodrødt bæreforum for folk som lager mat i fra bunnen av så hadde ikke jeg trivdes her iallefall.